オンライン英会話・スカイプ英会話・インターネット英会話ならアイトーク・イングリッシュ | iTalk ENGLISH

HOME オンライン英会話スクール iTalk English!
HOMEはじめての方へ料金システム講師紹介新規登録FAQ

iTalk English



ID:

PASS:

  


Skypeサイトへ



当スクールはお客様の受講料の一部から 恵まれないセブの子供達への支援活動に参加しています。






【SSLによるセキュリティ通信】
当サイトではお客様が入力された個人情報を安全に送受信するために、SSL(Secure Socket Layer)による暗号化通信を導入しています



■講師詳細データ

講 師 名 Sarah
P H O T O
他の写真を見る
年 齢 / 性 別 35才 / 女性
出 席 率 [Attendance Rate] 過去1ヶ月の出席率   99%   ★★★★★   (185/186)
Location / 日本語スキル Home / 話せない
趣 味・特 技
専 門 レ ッ ス ン 範 囲 Side by Side・子供向け・初級向け・中級向け・上級向け
自 己 紹 介 Hello! My name is Teacher Sarah. Teaching has always been my passion and that is why I can't wait to see you in my class. Book now and let's start learning. Let's do our best together!

2011年6月より勤務

I teach you from my house. I'm sorry I can't use some texts.If you like to use the specific text ,Please send me or iTalk support Tokyo during the day time.
自宅からのレッスンとなりますため一部テキストが使用できません。生徒様のお持ちのテキストを使い受講したい場合はスカイプで事前に送っていただきますと受講できます。
V O I C E コ メ ン ト

■私の得意なレッスンスタイル
(予約時にタイトルをメッセージボックスにコピー&ペーストしてお知らせください)

登録はまだありません

■レッスン予約カレンダー

Time6/4(Tue)6/5(Wed)6/6(Thu)6/7(Fri)6/8(Sat)6/9(Sun)6/10(Mon)
01:00-----------------------------------
01:30-----------------------------------
02:00-----------------------------------
02:30-----------------------------------
03:00-----------------------------------
03:30-----------------------------------
04:00-----------------------------------
04:30-----------------------------------
05:00-----------------------------------
05:30-----------------------------------
06:00-----------------------------------
06:30-----------------------------------
07:00-----------------------------------
07:30-----------------------------------
08:00-----------------------------------
08:30-----------------------------------
09:00-----------------------------------
09:30-----------------------------------
10:00-----------------------------------
10:30-----------------------------------
11:00-----------------------------------
11:30-----------------------------------
12:00openopenopenopen---------------
12:30openopenopenopen---------------
13:00open-----open--------------------
13:30open-----open--------------------
14:00open-----open--------------------
14:30-----------------------------------
15:00-----------------------------------
15:30-----------------------------------
16:00-----------------------------------
16:30-----open-------------------------
17:00-----open-------------------------
17:30openopenopen--------------------
18:00openopenopen--------------------
18:30openopenopen--------------------
19:00openopenopen--------------------
19:30openopenopen--------------------
20:00open-----open--------------------
20:30open-----open--------------------
21:00openopen-----open---------------
21:30openopenopenopen---------------
22:00openopenopenopen---------------
22:30-----openopen--------------------
23:00-----openopen--------------------
23:30-----------------------------------
24:00-----------------------------------
24:30-----------------------------------
< 今週 翌週 >

■受講生のレッスン評価

(人数)
とても良い382
良い6
普通3
悪い0
とても悪い1

チャットを使ってスピーディーに説明した
とても良い387
良い3
普通1
悪い0
とても悪い1

単語の説明が適切だった
とても良い388
良い2
普通1
悪い0
とても悪い1

授業のリズムが良かった
とても良い387
良い3
普通0
悪い1
とても悪い1

生徒の理解に努めた
とても良い387
良い3
普通0
悪い0
とても悪い2

雰囲気がよく楽しかった
とても良い389
良い1
普通1
悪い0
とても悪い1

次回もこの先生をとりますか?

■受講生のコメント         最新の10件を掲載しています                                                      最新の30件を表示する

評価者 コメント
KAZUMI さんのコメント
2024-05-26
Thank you for your lesson❣️
Hatasan12-0186 さんのコメント
2024-05-23
It was a pleasure to talk to you today as well.
I'll have fun tomorrow.
KAZUMI さんのコメント
2024-05-22
Thank you for your lesson❣️
KAZUMI さんのコメント
2024-05-19
Thank you for your lesson❣️
Keiji さんのコメント
2024-05-18
Thank you so much!
Hatasan12-0186 さんのコメント
2024-05-15
t was a pleasure to talk to you again today.
Thank you for teaching me so much today.
Gaku さんのコメント
2024-05-12
Thank you so much, Sarah.
Here is the WORD FORMATION and my own sentences.
1) In this profession men (outnumber) women by two to one.
2) The woman’s voice was (unmistakably) Margaret’s.
3) The principal took (disciplinary) measures against the culprits.
4) Finland leads the world in coffee (consumption).
5) As a teacher, she is not used to (lowering) her voice when she speaks to someone.

1) The number of single men outnumbers the married men in my office.
2) His answer is unmistakably true.
3) The government is considering disciplinary action against the company.
4) The biggest consumers of ramen are the Japanese.
5) I'm not used to going out with a young lady.
Gaku さんのコメント
2024-05-06
Thank you so much, Sarah .
It was an enjoyable, tactful class, as always, from the material based on the article on May 6 2024.
As I mentioned in the lesson, Japanese younger generation does not like to grow and harvest vegetables or raise livestock in order to make a living. The reason for this must be low income and difficulties of the industry. Today, Japan does not produce enough food, because Japan imports a lot of food from other countries.
However, it would be necessary to grow crops to feed the nations within Japan in the future.
A good way to get many people to grasp this problem would be to experience farming and livestock raising.
Anyway, I'm looking forward to taking your next class.
Keiji さんのコメント
2024-05-05
Thank you for your class!
Keiji さんのコメント
2024-04-30
Thank you.

■この講師を受講された方はこちらの講師も受講しています!

     
Angela  Pie  Sam 
オンライン英会話スクール iTalk English!

Copyright(C)2009 iTalk English. All rights reserved.